سطح آلفا

ماه سوم استاجری ، استاجر بخش روانپزشکی بودیم. تو ویزیت صبح بیماری رو دیدیم که پسر جوونی بود که به علت پرخاشگری و تهدید خانواده به قتل بستری شده بود. می گفت من قبلا می تونستم ذهنم رو از سطح گاما و بتا به سطح آلفا بیارم اما حالا نمی تونم !

این حرف برام اصلا قابل درک نبود اما حالا خوب خوب می فهمم که چی می گفت ؛ وقتی که امواج پراکنده ی ذهنم به هیچ وجه مجموع نمی شوند ! من هم دیگر نمی توانم به سطح آلفا برسم.


[+] ذهن ناآرام باعث میشه شما یه قایقرانی باشید که تو دریای سرگردونی گم شده و موج از پی موج و طوفان از پی طوفان می آید و گمتر و گم تر می شوید ! واسه پیدا کردن راه کتاب دستان شفابخش رو انتخاب کردم ولی چندان ازش راضی نیستم .

حقیقتا ما حق نداریم گم بشویم در حالیکه هر چیزی می تواند دروغ و غیرحقیقی باشد ؟ آیا ما حق نداریم گم بشویم وقتی نمی دانیم مقصد کجاست؟

Dr.Danesh ..
سحر
شما هر چی بگی حق داری، شرایطی که توش هستی یه کم از حد معمول سخت تره، من از اون روز که اومدم اورژانس هنوز حالم بده، حس میکنم تمام چیزای بد دوباره برام زنده شد. آرامشی در بعضی مکان ها هست که تمام گمراهی ها رو از بین میبره، مثل اطفال (: بنظرمن تو و راضیه و بقیه بچه ها ی قهرمان هستین با توجه به چیزهاییکه پشت سر گذاشتین. ما ها خیلی بچه ننه ایم (:

ما هممون مثل همیم عزیزم ... دیر یا زود هممون همه ی این بخشا رو پشت سر میذاریم.فقط ایکاش اون چیزایی که بدست میاریم بیشتر از چیزایی باشه که از دست می دیم.با این وجود من اعتقاد دارم هیچ چیزی اونقدر ارزشمند نیست که روح ما را بیازارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب
خالی
آمدنم بهر چه بود ؟
ایران
برادر
زندگی
دروغ
از دیروز، برای فردا1-2
از دیروز، برای فردا 1
تو آمدی ز دورها و دورها . . .
الف
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان